?e Pawe? nie koniecznie sprzeczne 1 Piotra 3: 15 w wersecie 3 (poniewa? nie wiedzia?, ?e j? z zgorszenie ". 48 Wydaje si?, ?e brama jest podkre?laj?c jako?? moralna czy czysto?? naszej rokowania, nawet je?li inne rzeczy mieszcz? regulowane. Wi?c raczej ni?eli tylko przy za?o?eniu, ?e Pawe? mówi tu, co chce mu powiedzie?, moi krytycy wynajem maskotek powinni oferuj? cho? podstawow? egzegetycznych argumentu nim podj?ciem oskar?enia. 48 Ibidem.
Strona 87
87 Tak czy inaczej, gdy dyspozycja "B?d? m?dry" i porozmawia? z "?aski" i "soli" zaprzecza moje podej?cie, to równie? sprzeczne z proroków, aposto?ów, a Chrystus samego siebie. Bezspornie, moi krytycy mówi?, ?e s? wyj?tki. Ale wyj?tki do czego? Wyj?tki od chwili "?aski" i "soli"? Wyj?tki "m?dre"? Tak wi?c znajduj? one mówi?c, ?e Chrystus mówi? z czasem bez ?aski i bez soli? I s? one nazywaj?c Chrystusag?upi, ?e czasami zachowywa? si? g?upio wobec obcych? ??dam, ?e wygl?daj? one doniebo i powtórzy? blu?nierstwa w twarz Boga przed zastosowaniem tych wersetów przeciw mnie. W przeciwie?stwie do tego, nie ?miem szkoda, nie blu?ni?. Potwierdzam, ?e Chrystus by? konsekwentnie m?dry w jego zachowania i rozmowy, i ?e zawsze mówi? z wdzi?kiem i sol?, oraz ?e Zawsze uwa?a?em, ?e by?a postawa podoba si? Bogu. I twierdz?, ?e moi krytycy na?o?one na Pi?mie w?asne anty-biblijne definicje tych?e s?ów i poj??, otó? przynajmniej po?rednio blu?nili Chrystusa i bezpo?rednio oczerniany mi. 49 W tym celu, I ?adowa? je z grzechu i zach?cam ich nawrócenie. B?agam nich zatrzyma? przekór S?owo Bo?e, i pot?piaj?c tych?e, którzy si? go, ali?ci zamiast przyj?? biblijne Metoda i ton w g?oszeniu i obronie Ewangelii przed niewierz?cymi. Kretyni i ka?u Co do "kretyn" i "odchody", nawet to s? s?owa biblijne. S?owo "kretyn" du?e maskotki warszawa pochodzi od greckich Moros. Pawe? u?ywa go w Li?cie do Rzymian 1: 22. Nie jest t?umaczone jak "g?upców", aleOczywi?cie, ?e czyli samo co "kretynów", oraz rzeczywi?cie mo?na by?o tak ?atwo i poprawnie przet?umaczone jako takie. Je?li chodzi o "odchody", Pawe? u?ywa s?owa, które jest t?umaczone jako "nawóz" lub "odmówi?" w odniesieniu do poprzedniego ?ycia, jak niewierz?cym w Filipian 3: 8. Leksykon Thayera wyja?nia, ?e biblia mo?e odnosi? si? do "jakiejkolwiek ?mieci, jak odchody zwierz?t. " Zarówno Znaczenie tych?e s?ów i konteksty, w których pojawiaj? si? zgodzi? z okazji u?ywam odrzyna przeciwko niewiernym. Ponadto, je?li "kretyn" i "ka?" jest tak ?le, dlaczego nazywamy niewiernych "grzeszników", a Nazywamy je "grzeszn?" lub "z?ych"? Nawet moi krytycy hula? tych s?ów, gdy g?oszenie Ewangelia i kiedy powiada do niewierz?cych. Fragmenty biblijne zrobi? 1 Piotra 3: 15 i Kolosan czterech: 5-6 nagle przestaje wi?za?? Czy moi krytycy nieomylnym wyj?tki te?? Jak o s?owa "zepsucia" i "cudzo?óstwo"? Czy te s?owa kompletne "?aski" i "soli"? Jakim sposobem si? mówi komu?, i? aborcja jest "morderstwo"? B?d? to ma kto? czuje si? wszystkim przytulny z "?agodno?ci? i szacunkiem"? Azali? uwa?asz, ?e te s?owa nie s? obra?liwedla niewierz?cych? Czy my?lisz, ?e oni wol? by? nazywane "mordercy", a nie"kretynów"? Tu trafili?my do prawdziwego problemu - niektórzy chrze?cijanie nie zgadzaj? si? z moim u?ywania |