.::SLUBNY PORTAL.::
BAZA FIRM
     LOKALE
    MUZYKA
    FOTO-VIDEO
    KONSUMPCJA
    AGENCJE ŚLUBNE
    ATRAKCJE / DODATKI
    MODA
    URODA
    OBRĄCZKI
    ZAPROSZENIA
    KWIATY
    DEKORACJE
    POJAZDY ŚLUBNE
    PREZENTY
    LEKCJE /POKAZY TAŃCA
    WIECZÓR PAŃ/KAW
    PODRÓŻ POŚLUBNA
    WYPOŻYCZALNIE
    KREDYTY
    SPRZĄTAMY
    DZIECI
    PORADY :)
PORADY i CIEKAWOSTKI

PORADY ŚLUBNE

 - Ślub cywilny
 - Ślub konkordatowy
 - Tekst przysięgi
 - Koszty ślubu konkordat.
 - USC w Łodzi
 - Rocznice ślubu
 - Przesądy
 - Kalendarz młodej pary
 - Podatek od prezentów


ARTYKUŁY i WYWIADY

 - A może wesele w Pałacu - Pomorska21
 - 6 bezcennych rad - dekoracji mieszkania
 - Wywiad z zespołem Proud Mary
 - Beds.eu - idealna sypialnia
 - ZamowBarmana.pl
 - Sendmoments - zaproszenia ślubne
 - JOYVI - Garnitury na miarę


MODA ŚLUBNA

 - Parę słów o modzie ślubnej
 - Obrączki z prawdziwego    złota
 - Dzień z życia panny młodej


VIDEO - FOTO

 - Fotośluby
 - Sztuka wyboru kamerzysty1
 - Sztuka wyboru kamerzysty2
 - Kiedy zdjęcia plenerowe
 - Zrób swój plener
 - Wybór fotografa
 - Nowe technologie w fot.    ślub.


TANIEC

 - Quickstep
 - Rumba
 - Samba - gorące rytmy
 - Walc wiedeński
 - Walc angielski
 - Czy pani tańczy cha-cha ?
 - Ogniste tango


MIŁOŚĆ

 - Jak mąż z żoną
 - Miłość po amerykańsku
 - Inteligentni w miłości
 - Partner na uwięzi


SINGLEM BYĆ

 - Szukając drugiej połowy
 - Singiel mało wiarygodny...


OKIEM BAZYLISZKA

 - Wyżerka czy zabawa...
Kto? Gdzie?
Odwiedzający oglądają:
157.55.39.xxx @ viewpage.php
157.55.39.xxx @ producenci.php
157.55.39.xxx @ oswietlenie.php
66.249.64.xxx @ messages.php
66.249.64.xxx @ profile.php
66.249.64.xxx @ profile.php
91.213.126.xxx @ viewpage.php
83.27.47.xxx @ register.php
54.157.226.xxx @ profile.php
Profil Użytkownika ~magicrains
Podstawowe Informacje
Brak Avatara
Adres E-mail: Ukryty na własną prośbę
Miejscowość: Ciechocinek
Data urodzenia: Grudzień 1 1977
AQQ ID: Brak
ICQ#: Brak
GG: Brak
Tlen ID: Brak
URL Twojej Strony: Brak
Statystyki
Data rejestracji:
Postów w Shoutbox: 0
Komentarzy: 0
Postów na Forum: 0
Ostatnia wizyta:
Status Użytkownika: Użytkownik

Wyślij Prywatną Wiadomość
http://www.magiczna.com.pl prywatne anonse towarzyskie The advertising industry, as a whole, has the poorest quality-assurance systems and turns passr18; the most inconsistent output (their ads and commercials) of any industry in the world. This authority have all the hallmarks like an very atonal assessment, but it is based on testing thousands of ads over divers decades. In our experience, just around half of all commercials in point of fact make excited; that is, have any reliable effects on consumersr17; purchasing behavior or brand choice. What is more, a baby allocate of ads in reality arrive to be experiencing nullifying effects on sales. How could these assertions possibly be true? Donr17;t advertising agencies long for to occasion brobdingnagian ads? Donr17;t clients require important advertising? Yes, yes, they do, but they in opposition to grimace unbelievable barriers.

In contradistinction to most of the organization the public, which is governed during numerous feedback loops, the advertising labour receives barely objective, conscientious feedback on its advertising. Leading, scattering ads and commercials are at all times tested quantity consumers (less than possibly man percent, according to some estimates). So, no solitaryr12;not intermediation or customerr12;knows if the advertising is any good. If no inseparable knows when a commercial is honest or grave, or why, how can the next commercial be any better? Alternate, once the advertising goes on breeze, sales reaction (a the right stuff feedback loop) is a notoriously meagre arraign for of advertising effectiveness because there is forever so much r0;noiser1; in sales data (competitive energy, out-of-stocks, seedy, budgetary trends, promotional influences, pricing variation, etc.). Third, some of the feedback is confusing and misleading: agency and client preferences and biases, the opinions of the shopperr17;s wife, feedback from dealers and franchisees, complaints from the lunatic fringe, and so on.
<< Previous Next >>
Ostrzeżenia
Ostrzeżeń: 0
Posty Userów
Tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Proszę się zalogować.
Reklama

slubnyportal.eu

ALCOM FILM

MARIBEA - FOTO, VIDEO, LIMUZYNA

Zdjęcia ślubne - FOTOJACEK.pl

QUATRO

LA LUMIERE

DRINK SHOW

FOTOZAKĄTEK

SalaDlaCiebie

SLUBNE PROPOZYCJE

DJ Tomasz Cichocki

FLORAL DECO

FOTO WAWRZYNIAK

KUBI - dodatki na wesele

dekoracjebk - PERFECT DAY

FOTO-PASIKOWSKI

MSLINE FOTOGRAFIA

Prestige - makijaz ślubny

ZBYSZKo centrum rekreacyjne KONIE

www.zrobmywesele.pl

photoimage

m&mphotography

VERTIGE

Nadzwyczajki.pl

SALA TANECZNA

POKAZY FAJERWERKOW

Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Copyright © SLUBNY PORTAL 2005


Strona Główna  |  Warszawa  |  Porady i ciekawostki  |  Newsletter  |  Kontakt  |  Konsultant  |  Galeria mody ślubnej  |  Wasza galeria  |  Oferty specjalne  |  Forum  |  Karta rabatowa  |  Góra  |   | 


stat4u